środa, 16 sierpnia 2017

Strefa hitów



W tej serii postów będę prezentować stylizacje z ubraniami, które - według mnie - warto mieć w szafie. Pod lupę będę brać sklepy "stałe", tzn. takie, które nie są limitowane i raczej dostępne dla wszystkich, choć dzisiaj jest mały wyjątek, gdyż prezentuję Wam koszulę, którą mogą mieć tylko osoby ze statusem SS. Uważam, że każdy kto może sobie pozwolić na tę koszulę, musi ją mieć. Jest uniwersalna, niezwykle przydatna. Taki ciuszek przydaje się nie tylko na Stardoll, ale także w realu.

Dzisiaj nie będę się rozpisywać. Zapraszam do obejrzenia moich stylizacji.

kolczyki – Balmain, koszula – Pals, pasek – MMF, spódnica – Endangered Species, torebka – It Girls, buty – LE

okulary – Riviera, kolczyki – Rio, koszula – Pals, płaszcz – Special Offer, pasek – Special Offer, torebka – Special Offer, spodnie – YH, buty – Callie's Picks


11 komentarzy:

  1. Nie mam tej koszuli ,ale przez te stylizacje zachecilas mnie do niej.Zapewno ja kupie:D Mega pomysl na serie.Na zadnym blogu ktore znam nie ma takiej.Gratulacje za pomysl i za cudowne stylizacje.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Czekam na kolejne posty!

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, ładne stylizacje ale zmieniłabym w nich buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka pierwszej stylizacji pięknie zgrywa się z odcieniem skóry Doll. Drugi komplet wydaje mi się być gorszym; podoba mi się to zestawienie, ale coś sprawia, że wydaje mi się być mało estetycznym. Samą koszulę uważam za bardzo wszechstronną, bo można jej użyć w stylizacjach różnych rodzajów, nawet tych skrajnych, jak zaprezentowałaś w poście. Czekam na następny post z tej serii i muszę pochwalić pomysł tworzenia właśnie dwóch zupełnie różnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest faktycznie ładna i przydatna, mam ją w swojej szafie, jednak w realu ja i biała koszula stronimy od siebie :D
    Obie stylizacje są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na dział i piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białe koszule, nie wiem jak się to stało że tej jeszcze nie mam w swojej szafie! Jak dla mnie i jeden i drugi zestaw sztos :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo poodbają mi się obie stylizacje! Szkoda, że nie mogę pozwolić sobie na koszulę, świetna jest

    ylvx

    OdpowiedzUsuń