piątek, 11 sierpnia 2017

Co kupiłam? cz.1




Ostatnio w Plazie nastał sezon na tzw. tributy. Niektóre są bardziej udane, inne mniej. W każdym razie zainwestowałam w kilka rzeczy. Na pewno jeszcze coś dokupię, gdy sklepy będą się zamykać - wówczas ukaże się część druga posta.Jako pierwszy ukazał się sklep inspirowany kolekcją Fendi. Całkiem sympatyczny sklepik. Uważam, że bordowe kozaki są absolutnym must have. Kosztują 27 sd. Spodobały mi się także dwa sweterki, choć burgundowy jest nieco trudniejszy do wystylizowania.
Następnie dostaliśmy możliwość do zrobienia zakupów w sklepie inspirownym projektami Gucci'ego. Kolekcję nazwałabym dość ekscentryczną. Nabyłam tam tylko spódnicę i nie wiem, czy kupię coś jeszcze.
Najciekawsza jest, moim zdaniem, kolekcja inspirowana domem mody YSL. Tam wydałam najwięcej sd. Na obrazkach zaprezentowałam tylko kilka rzeczy, jednak w mojej szafie jest ich dużo więcej. Absolutnym hitem jest płaszcz, powiedziałabym unisex, gdyż widuję go na doll obu płci. Cena jest dość wysoka, ale w sumie się nie dziwię. Myślę, że warto także zainwestować w choker, którego jednak nie dodałam do mojej galerii.
Niedawno do Plazy dostarły dwa sklepy pod tytułem "Tributes Gallery". Według mnie w żadnym z nich nie ma nic nadzwyczajnego. Póki co nabyłam granatowe szpilki - myślę, że warto mieć je w szafie. Myślę, że skuszę się jeszcze na jakąś torebeczkę. :)
 
 
 
 
1. okulary – LE, kolczyki – Rio, bluza – Fendi, spodnie – It Girls, torebka – Callie's Picks, brelok – Subcouture, buty – Nelly.com 
2.kolczyki – Voile, bluzka – Fallen Angel, body – YSL, pasek – Pretty n'Love, spodnie – Dior, torebka – Callie's Picks, buty – Dolce&Gabbana 
3.kolczyki – Velvet Orchid, sweterek – It Girls, koszula – Nelly, spodnie – Special Offer, marynarka – Chanel, torebka – Callie's Picks, buty – Tributes Gallery

10 komentarzy:

  1. Świetny post! Cieszę się, że wróciłyście. Brakowało mi Euphorii.

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się :D miło, że ktoś za nami tęsknił :D

      Usuń
  2. Super pomysl ! Ja kupilam bardzo duzo rzeczy z Fendi ,YSL,i tributsow:D .Wydalam razem gdzies kolo.400sd
    Strasznie podoba mi sie 2 i 3 stylizacja .Sa przepiekne! Moim zdaniem must have jest choker i kozaki !

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, kolorystyka mnie urzekła. Z kolekcji kupiłam na razie kilka rzeczy, ale zamierzam jeszcze coś dokupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten sweter z Fendi, ale raczej w niego nie zainwestuję. Trzecia stylizacja wyszła bardzo fajnie pod względem kolorystycznym, a połączeni sweterka, koszuli i spodni jest boskie. Drugi komplet jednak urzekł mnie najbardziej- niby elegancki, prawie wyrafinowany, ale ma tego "pazura". Połączenie paska szpilek i kolczyków jest wspaniałe- mało jest stylizacji, gdzie dodatki tak idealnie do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest cudowna, post jest bardzo ciekawy ale nie zgadzam się z wszystkimi wyborami

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga i trzecia stylizacja bomba! :)

    ylvx

    OdpowiedzUsuń