piątek, 23 września 2016

Stylizacja za starmonety

Cześć!

Jak tam szkoła? U mnie dzisiaj na luzie, ponieważ przez cztery lekcje będziemy mieli coś jakby wykład z osobami z uniwersytetów. Do tego dużo zastępstw i nieskomplikowane przedmioty. Idealny piątek.
Stylizacje robiłam wczoraj wieczorem. Obydwie całkiem mi się podobają, ocenę pozostawiam Wam. Do tego pragnę przypomnieć, że może to być mój ostatni pot na blogu. Serdecznie dziękuję Martynie i Agnieszce za możliwość pisania tutaj! (Tylko wybaczcie mi brak marek i cen, napiszę je od razu jak tylko wrócę ze  szkoły do domu)
Pierwsza stylizacja jest dość elegancka, ale przełamuje to półpreźroczysta bluzka. Od kilku dni dręczyło mnie to połączenie spodni z bluzką, nie wiedziałam, co do niego dobrać, ale samo w sobie mi się podobało; gdy w końcu znalazłam torebkę i buty, nie pasował mi żaden naszyjnik, więc po prostu odwróciłam perłową opaskę z Nelly;  myślę, że efekt nie jest zły, nawet bardzo mi się podoba. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, z czego dokładnie składa się stylizacja.



Za to z drugą stylizacją miałam więcej problemów. Najpierw dobrałam torebkę i narzutkę, później szukałam spodni. Zastanawiałam się nad białymi z Basic, ale w końcu wybrałam jeansy. Następnie dodałam bluzkę, którą później kilkakrotnie zmieniałam, później męczyłam się z podszewką, ale dobrałam taką, która jako-tako pasuje. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, z czego dokładnie składa się stylizacja.






6 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest całkiem fajna, pod ami się, druga taka powszednia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest ciekawa, oryginalna; druga natomiast jest takim "zwykłakiem". Fajnie to wygląda jak transparentną bluzkę połączyłaś ze spodniami w kolorze nude.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 jest super, 2 mi się nie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest taka dziwna(?) XD druga taka zwykła ale bardziej mi wpadła w oko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeżyłem ten tydzień, więc jest ok :')
    Pierwsza jest super, brakuje mi takich outfitów na blogach :)
    Druga średni mi się podoba, głównie przez dodatki.

    OdpowiedzUsuń