czwartek, 22 września 2016

Metamorfoza: Xiezhi


Outfit: Stylizacja jest bardzo ładna, elegancka. Nie jestem jedynie przekonana do tej torebki.
Make up: Makijaż jest naturalny, ale bardzo prosty. Zrezygnowałabym z tuszowania tych rzęs (przynajmniej przy wewnętrznym kąciku oka).



Outfit: Stylizacje po są bardziej w casual style. Pierwsza to połączenie crop top z rybaczkami. Z kolei druga stylizacja jest bardziej elegancka niż pierwsza i stanowi połączenie koszuli, topu i jeansów.
Make up: Postawiłam na delikatny makijaż oczu w odcieniach nude. Rzęsy pozostawiłam bez tuszu a  do ust dla kontrastu z delikatnym, naturalnym makijażem oczu użyłam czerwonej szminki. 

7 komentarzy:

  1. Stylizacja 'przed' jest do odratowania, tylko zmienić dodatki i nie wyglądałaby źle, ale makijaż kompletnie mi się nie podoba. Natomiast 'po' również mi się nie podoba, uważam nawet że jest słabsze niż 'przed'. Stylizacje bardzo nieudane. Makijaż oczu jest nudny, fryzura jest za nisko, do tego maska zachodzi na włosy, co wygląda po prostu źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże w sumie niewiele się różnią, ale i tak skłaniam się ku wersji po przemianie. Co dy stylizacji nie mam zdania, są raczej na równym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje nie przypadły mi do gustu, natomiast makijaż lepszy po :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przed jest całkiem fajna, może poprawiłabym dobór dodatków, makijaże niewiele się różnią od siebie... Stylizacja po bardziej podoba mi się druga, ale usunęłabym bandamkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do stylek to przed i po są świetne ale makeup zdecydowanie wygrywa PRZED ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, która wersja bardziej mi się podoba. W makijażu PO denerwuje mnie ta maska nachodząca na włosy xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem chyba przed i po są na równi :/

    OdpowiedzUsuń