niedziela, 31 grudnia 2017

Strefa hitów

Nadszedł czas na post, do którego grafika była gotowa od dawna i grzała sobie miejsce na pulpicie mojego komputera. Stąd jeszcze ciemna skóra mojej doll i dawny wygląd, który z perspektywy czasu oceniam na 2/10, gdzie 1 to poniżej krytyki. 

Prezentuję marynarkę z  Royalty, którą jestem niezmiennie zachwycona odkąd pojawiła się w Plazie. Przykro mi, że nie mogą jej mieć wszyscy. :( Bo powinna znaleźć się w każdej szafie!. Ma świetne kolory, które można połączyć praktycznie z wszystkimi innymi oraz prosty, ponadczasowy fason. Nie będę się rozpisywać. Po prostu trzeba ją mieć!



MINIKONKURS

Ponieważ dzisiaj Sylwester, w związku z czym od jutra zawisną na ścianach nowe kalendarze, postanowiłam rozdać trochę stardollarów na dobry początek nowego roku.

  Waszym zadaniem jest udzielenie odpowiedzi na poniższe pytanie:

Marynarka z Royalty (ta o której mowa w poście) - hit czy kit? Krótko uzasadnij.

Trzy najciekawsze wypowiedzi zostaną nagrodzone. W puli znajduje się 100sd!  

13 komentarzy:

  1. Stylizacje są na prawdę piękne!

    Co do marynarki:
    Uważam, że jest na tyle niesamowita i nie można jej źle wystylizować. Przepiękny krój, świetnie wykonana, no czego jeszcze zapragnąć? Bardzo bym chciała zobaczyć ją w mojej szafie:( Dla mniw to po prostu MUST HAVE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już posiadam Roaylty i pierwszą rzeczą, którą zrobiłam, to poszłam kupić marynarkę:Dq

      Usuń
    2. Jak ktoś chce bardzo dobre kody do STAR DOLL to są tutaj http://freehackpl.com/hack-do-stardoll/

      Usuń
  2. Marynarka wygląda jak z szafy babci ale kiedy wystylizuje się ją odpowiednio może wyglądać nieźle. Życzę udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie marynarka jest hitem. Sama mi bardzo sie podoba. Uważam, że krata powraca do dzisiejszej mody, a marynarka powinna się znaleźć w każdej garderobie. Jest prosta, minimalistyczna, więc użyjemy jej do wszelakich stylizacji.

    A stylizacje, hm.. 1 jest najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię stylizacje z tą marynarką ;)
    Myślę, że to hit. Jej atutem jest sam fakt, iż należy do sklepu, który nie jest dostępny dla każdego. Posiadanie owej marynarki, jest bowiem w pewnej kwestii prestiżem. Dodatkowo jej stosunkowo niska cena, sprawi że kupujący patrzy na nią przychylnym okiem. ;) Rozpatrując teraz jej wygląd, myślę że nie znajdziemy w Starplazie, czegoś co jest choć w jednym procencie podobne do niej. Ubrania w szarą kratę, osobiście wzbudzają we mnie pozytywne emocje, czego nie mogę powiedzieć o oklepanych rzeczach w czerwoną kratę.
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że jest hitem. Atutem jest na pewno jej kolor i delikatny wzór. Można ją zestawić zarówno z jakimś neutralnym kolorem jak i kompletnie zwariowanym. Marynarki tego typu zawsze są ponadczasowe. Ma świetny krój, można ją stylizować na elegancko i na luźno. Świetna rzecz, szkoda że tylko dla Roy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teoretycznie marynarkę można nazwać hitem, ponieważ: jest artykułem dość uniwersalnym, oraz zawiera modny wzór - kratę + neutralny kolor, co pozwala nam szaleć kolorystycznie. Może być wykorzystywana zarówno gdy chcemy stworzyć stylizację zarówno minimalistyczną, elegancką czy może z nutką luźnego stylu. Jednak pomimo tych wielu zalet, dla mnie osobiście jest ona kitem. Nie lubię ubrań tego fasonu, kroju + nie wpisuje się w mój gust.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Mnie żadna ze stylizacji nie zachwyca zbyt specjalnie.

      Usuń
  7. Pierwsza stylizacja wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktoś chce bardzo dobre kody do STAR DOLL to są tutaj http://freehackpl.com/hack-do-stardoll/

    OdpowiedzUsuń