niedziela, 5 listopada 2017

All about the sets

Witam w nowym dziale! Będę w nim prezentować stylizacje, w których główną bazą są komplety ubrań. Jestem ich ogromną fanką, kolekcjonuję je Stardollu i zawsze się cieszę kiedy uda mi się znaleźć komplet od bluzki czy spodni, które przez długi czas samotnie widniały w mojej szafie ;) Mam nadzieję, że moje propozycje Wam się spodobają.


Na pierwszy ogień wybrałam spódnicę i bluzkę ze sklepu Tingeling. Bardzo lubię ten palmowy wzór i często gości on w moich stylizacjach. Kolory tego setu podkreśliłam dobierając granotowo-niebieskie dodatki oraz kolczyki z zielonym oczkiem.
Kurtkę i spódnicę z drugiej stylizacji mogliśmy kupić w różnych przedziałach czasowych w Callie's Picks. Niestety nie pamiętam skąd oryginalnie pochodzi (może Wy wiecie?). Jest to z pewnością jeden z moich ulubionych kompletów. Przez bogate zdobienie, nie musimy, a wręcz nie powinniśmy przeładowywać stylizacji dodatkami. Ja wybrałam torebkę w niemalże identyczny wzór, elegancką biżuterię oraz kozaki w neutralnym kolorze.
Podobają Wam się moje stylizacje?

7 komentarzy:

  1. Oo bedzie to chyba, moj ulubiony dzial! Piekne stylizacje, w drugiej to chyba nawet choker to za duzo, bo komplet jest bardzo ozdobny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacją są świetne! Pierwsza jest wyrazista, z pazurkiem; a druga delikatna. :) Kurtka jest z Rio, a spódnica z Pretty'n Love. :)
    Gdzie można kupić kozaki z pierwszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę siebie kupić pierwszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to ta sławna bluzka w palmy? XDDD Ładne zestawy, ale dwójkę wolę osobno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza nie trafia w mój gust, druga prześliczna!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń