piątek, 22 września 2017

Strefa hitów


Moim dzisiejszym hitem jest sukienka w - moim zdaniem - nudowym kolorze. Aktualnie nie jest już dostępna w Plazie, jednak myślę, że będzie można ją nabyć bez problemu w bazarku. Ja zapłaciłam za nią 22 sd, ale kto by się spodziewał takiej wyprzedaży! Mimo wszystko nie żałuję - myślę, że sukienka jest warta swojej ceny. Moim zdaniem jest absolutnie boska! Niby prosta, ale jednak głębokie rozcięcia sprawiają, że nie jest takim szarym zwyklaczkiem. Dla mnie jest to must have bez dwóch zdań. A Wam jak się podoba sukienka? Macie ją w swoich szafach?

6 komentarzy:

  1. Jest genialna! Myślę ze mną Prze ciebie znajdzie się w miejj szafie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy pierwszy raz widzę tą sukienkę, ale ta prezentacja nie mogła być lepsza. Świetne stylizacje, druga podoba mi się najbardziej - kolorystyczne dobranie dodatków do płaszcza jest boskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienkę mam już od dawna ale nigdy jej nie użyłem a stylizacje są ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja najbardziej mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ta sukienka nie jest must have, ale w Twoich stylizacjach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń