niedziela, 16 października 2016

Spotlight

Cześć! Jak tam upływa Wam rok szkolny? Dużo nauki i burza sprawdzianów, czy jak na razie wszystko w umiarkowanym tempie? Odprężcie się na chwilę, oderwijcie od książek, i...

...przeczytajcie kolejne spotlight! (i komentujcie, rzecz jasna)


Dollki nie są najpiękniejsze i faktycznie w innych wydaniach pojawiały się ładniejsze, za co z góry przepraszam ale ostatnio szukać  na spotlight ładnej lalki to jak szukać igły w stogu siana :)

1. Nie do końca przemawia do mnie ta twarz. Nie jest jednak źle, fryzura też niczego sobie.

2. Śliczne oczy, niezły pomysł. Skojarzyło mi się trochę z taką śnieżynką.

3. Moja pierwsza myśl: elfia (nie pytajcie) królowa śniegu! Dopracowałabym usta i byłoby mega.

4. Ładne włosy, dopracowane brwi i całkiem niezłe oczy. OGROMNY minus- te wargi. Są po prostu za duże.

Za to te niezbyt piękne... ich jest nadmiar.

 

1. Te rzęsy, ło jezu. Nie wspominając już o nieudanej próbie imitacji filtra (filtru?) ze snapa.

2. Kurde bele, jaka grzywa! A tak serio to wykonanie dobre, ale wielkość przerażająca.

Okej, dzisiaj to wszystko z mojej strony! A więc aloha!






7 komentarzy:

  1. Ostatni screen to ja rok temu kiedy zapuszczałem włosy do kitka [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, dollki nie są tym razem najładniejsze, ale sama przeglądając spotlight nie natknęłam się na nikogo ciekawego. :)
    W pierwszej zmieniłabym usta i fryzurkę i myślę, że byłaby super. Oprócz niej, podoba mi się czwarta, choć usta są odrobinę za duże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z best najbardziej podoba mi się 4 a co do reszty nie są w sobie takie złe ale brakuje efektu WOW.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś z "Ładny Spothight" podoba mi się jedynie trzecia doll- jest ciekawa i ładnie wykonana.
    Hah, Eray ma lisią kitę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę wybrać mojej faworytki z pierwszej części posta; wszystkie są na porównywalnym poziomie, ale jednak oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doll Crystal jest piękna! Co do reszty.. nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń