niedziela, 9 października 2016

Spotligh

Cześć! Witam Was już w czternastym poście z serii Spotlight. 

Nie będę przedłużała, a więc zapraszam do czytania!





1. Całkiem ładne dopasowanie elementów twarzy, fajne warkoczyki.

2. Nie do końca przepadam za takimi dollkami, ale ta mi się spodobała. Poprawiłabym usta i byłoby całkiem ok.

3. To chyba moja ulubiona lalka w tym poście. Taka prosta, zwyczajna ale naprawdę śliczna.

4. Świetna, męska doll! Mega fryzura, fajne okularki i zarost. 


1. Więcej tych pieprzyków było nawalić, więcej!

2. Woo, skojarzyła mi się z taką ciotką-klotką: typowa dla takich cioteczek fryzurka, mocne brewki i cień pod same brwi.


Jeżeli przeczytaliście całego posta, to wielkie dzięki, komentujcie i do następnego!



7 komentarzy:

  1. Najlepsza dla mnie to trzecia doll- jest naturalna i po prostu piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z lepszych jedynie 4 jest najlepszy:) a co do tych gorszych to ta 1 nie jest taka najgorsza gdyby nie te pieprzyki więc raczej nie zaliczałabym bo bywały o wiele bardziej gorsze. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia doll jest najładniejsza, ewentualnie podoba mi się jeszcze pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haniie jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 i 4 doll jest ładna. Druga doll strasznie mnie śmieszy, bo przez te pieprzyki, wygląda jakby miała ospę ;pp

    OdpowiedzUsuń