niedziela, 25 września 2016

Spotlight

Siemanko, to znowu ja i znowu spotlight! Mam nadzieję że się się spodoba, więc...

...zapraszam do czytania! (a zaraz potem komentowania)




1. Całkiem ładna doll. Do gustu przypadł mi warkoczyk i  w ogóle dopasowanie elementów twarzy.

2. Takiej doll dawno nie było, więc postanowiłam ją dodać. Od początku jej ujrzenia mi się spodobała, aczkolwiek poprawiłabym trochę usta.

3. Uwielbiam taką urodę, urzekły mnie te oczy a fryzura też jest niczego sobie.

4. Świetny make-up i ładnie wykonturowany nos, jak i śliczne włoski, sprawiły że dodałam tę doll.


1. Te rzęsy są straszne. Po za tym taki kolor różu na policzkach do tej karnacji zbyt korzystnie nie wygląda.

2. Matko święta i kochana. Nawet nie umiem jakoś składnie skomentować twarzy tej lalki...

Wielkie dzięki za przeczytanie, komentujcie i do następnego!





7 komentarzy:

  1. Tym razem żadna nie przypadła mi do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia doll jest najlepsza, chociaż gdyby była mniej brązowa na pewno byłaby ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna nie jest jakoś specjalnie ciekawa, może trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga doll moim zdaniem jest brzydka, najbardziej podoba mi się trzecia. Ostatnio na stardoll podoba mi się azjatycja uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga doll wygląda jak po kilku większych buchach. Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie 3 i 4 sa ładne bo 1 i 2 sa przeciętne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. KarmaSta najlepsza, skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń