niedziela, 28 sierpnia 2016

Spotlight

Hej, hej, witam Was dziś w kolejnym poście z serii Spotlight. Mam nadzieję że moje propozycje się Wam spodobają.

A więc zapraszam do czytania!



1. Tę doll wybrałam ze względu na naturalność i taki świeży, zdrowy (?) wygląd. Dollka ma na sobie lekki, niezbyt zauważalny ale jednak w miarę dopracowany makijaż.

2. Włosy bardzo mi się spodobały, takie niesforne kręcone kosmyki. Po za tym twarz też wygląda nieźle. Usta nie są za duże, w dobrym odstępie od nosa i elementy twarzy w ogóle są dobrze i proporcjonalnie rozmieszczone.

3. Kolor oczu jest naprawdę fajny, to głównie on przyciągnął moją uwagę na tę doll. Po za tym, lalka ma w sumie ładny makijaż. Jedyne co mi przeszkadza to troszkę krzywo założona czapka, ale po za tym jest ok.

4. To moja ulubiona dollka w tym poście! Według mnie wygląda naprawdę genialnie. Uwagę zwraca fryzura - kolor włosów jest nieszablonowy i wyróżnia się wśród blondynek i brunetek. Po za tym Vicky ma bardzo ładną twarz, która sprawia wrażenie jakby trochę... zaniepokojonej (?).



1. Eee... dziwna twarz. Elementy twarzy są źle rozmieszczone, usta są niedopracowane a te gwiazdki nie wyglądają tutaj za fajnie.

2. O kurde. Proszę miskę, będę wymiotowała. Fuuuj. Bez urazy oczywiście, ale na stardoll istnieje możliwość wybrania ładniejszej karnacji, niż takiej w kolorze sraczkowatej, zgnitej zieleni. Błeee.


A teraz coś ode mnie: chciałabym przeprosić za wstawienie posta o tej godzinie, aczkolwiek nie miałam dziś czasu bo nie było mnie dość sporo w domu.

Dzięki wielkie za przeczytanie i zapraszam na dół: do komentarzy!

7 komentarzy:

  1. Chyba powinnaś popracować nad wyrażaniem swojej opinii, krytyki, bo to przy doll ChantellAutumn jest niesmaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w kolejnym wpisie lepiej to napisać, aby nikogo już nie zniesmaczyć :)

      Usuń
  2. dziś raczej żadna doll nie przypadła mi do gustu, jednak doll Thayna po dłuższej chwili nawet mi się podoba ma to "coś" w sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też żada jakoś specjalnie się nie podoba, ale gdybym miała wybierać najlepszą to chyba LadyStez xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba trochę przesadziłaś jeżeli chodzi o oliwkową cerę Chatlell, bez urazy oczywiście, ale na bloggerze istnieje możliwość opublikowania normalniej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  5. LadyStez chyba jest najlepsza z tego zestawienia. Vicky ma coś w sobie, ale trochę mnie irytują te usta.

    OdpowiedzUsuń